پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151283
غرب به دنبال افزايش زمان در گريز هسته اي با ايران است
تاریخ انتشار : 1394/02/10 08:14:29
نمایش : 1741
رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور گفت: کجاي دنيا را مي شناسيد که هشت ساعت پشت درهاي بسته و بصورت مستمر جلسه و نشست برپا شود بنا براين آن ها به دنبال بالابردن زمان مذاکرات هسته اي از سه ماه به يک سال هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از  بام ايران خبر، سردار محمدرضا نقدي بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۹ ارديبهشت در جمع مربيان و سرگروه هاي حلقه هاي صالحين شهرستان شهرکرد اظهار کرد: نقطه اتکاي جمهوري اسلامي آن چيزي است که ابرقدرتها در برابر مان قرار داده اند، مساله ايران امروز مساله هسته اي نيست. کجاي دنيا را مي شناسيد که هشت ساعت پشت درهاي بسته و بصورت مستمر جلسه و نشست برپا شود بنا براين آن ها به دنبال بالابردن زمان مذاکرات هسته اي از سه ماه به يک سال هستند.

سردار نقدي افزود: چرا کشورهايي از قبيل پاکستان، هند و کره شمالي با دارا بودن هزاران بمب اتمي و هسته اي و حتي تهديد آمريکا بر استفاده از اين سلاح، مورد مواخذه و مذاکرات هسته اي قرار نمي گيرند، با اين تفاضيل به اين پي برده مي شود که غرب وآمريکا بدنبال راه حلي براي بزانو درآوردن و استيصال ايران هستند.

وي گفت: اين که در ايام نوروز رئيس جمهور آمريکا هفت سين ايراني در کاخ سفيد پهن مي کند و عکس خانوادگي در شبکه هاي اجتماعي ايرانيان مي گذارد نشان دهنده اتفاق پشت پرده است .

نقدي بيان داشت: انقلاب اسلامي بدون لشکر کشي در حال فتح دنياست، و اين موضوع ديگر کشورهاي مدعي قدرت را وحشت زده کرده است.

وي ادامه داد: اين ها به دنبال راه نفوذ و به سازش کشيدن ملت ما هستند، رمز اين نفوذ هم براي آنان، حذف قدرت اسلام ناب و از بين بردن ايستادگي است.

رئيس بسيج مستضعفين کشور خاطرنشان کرد: جامعه الگويي ما طبق فرامين مقام معظم رهبري، جامعه اي بايد باشد که خشت خشت آن آماده جهاد باشد، از فساد و ناپاکي دور شود و هر شهر براي شهر ديگر در يک يا چند زمينه الگو و متاثر شود.

وي در خصوص آمادگي و حفظ انسجام حلقه هاي صالحين اظهار داشت: حلقه صالحين بهه معناي ارتباط اعتقادي و عاطفي يک مربي با متربيان و اعضا است، تلاش کنيم حلقه ا هم از لحاظ کيفي و هم از لحاظ کمي گسترش يابند چرا که بنيانگذار انقلاب اسلامي تاکيد بر بسيج ۲۰ ميليوني داشته اند.

محمدرضا نقدي اظهار کرد: در کلاس هاي حلقه هاي صالحين به شيوه کلاسي عمل نکنيم، بايستي تربيت، دين و دانش سر لوحه و اساس کار قرار گيرد و رابطه عطوفت سرمربيان همچون پدر و ماد با اعضا باشد.

در اين نشست برخي از حاضرين به بيان دغدغه ها و پيشنهاد هاي خود در خصوص بهتر برگزار کردن طرح هاي بسيج، پايگاه ها و حلقه هاي صالحين پرداختند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html